KJÆRE KUNDE

Takk til alle lojale kunder. Vi setter stor pris på at dere handler av oss. Varer blir pakket og sendt så raskt som mulig. Ha gjerne litt ekstra tålmodighet med postgang, da det viser seg at denne ikke går like raskt som tidligere.

 Fakturakopi kommer på mail, noen ganger er vi litt forsinket på dette, og andre ganger opplever kunder at den havner i spam-filter. Ta gjerne kontakt hvis det skulle være noe. post(@)rosaboble.no

KONTAKT OSS

Vilkår og kontakt

Nedenstående vilkår og betingelser gjelder når du handler på nettsiden og når du bruker opplysninger publisert her;

Ved å bekrefte bestilling bekrefter du samtidig at du godtar kjøpsvilkårene.

Leveringsområde:
Priser gjelder for varer til kunder med registrert postadresse i fastlands Norge.

Varer som skal eksporteres vil bli fakturert for produktpris, uten norsk MVA spesifisert. Kunden må påregne merverdiavgift der beløpet overstiger avgiftsfri import. Samt tillegg for porto. Bestilling skjer via post(@)rosaboble.no

Aldersgrense for å bestille varer i butikken er 18 år.

Ved å bekrefte bestilling bekrefter du at du er over 18 år, eller at bestillingen gjøres sammen med foresatt, tilsynsverge eller annen person som på vegne av deg har gitt tillatelse til å gjennomføre bestilling.


Ved spørsmål, kontakt oss gjerne på e-post: post@rosaboble.no

Ansvarsfraskrivelse ved bruk av varene som selges på nettsiden:

Selger kan ikke gjøres erstatningsansvarlig ut over varens pris, dersom bruk av varene vi selger skulle medføre eller medvirke til noen form for tap eller skade. Dette gjelder alle varer.

Det er kunden selv som bærer all risiko forbundet med bruk av varene og /eller informasjonen varene gir.

Leveringsbetingelser:
Varene sendes med post som enten pakke eller brev avhengig av størrelse. Frakt og ekspedisjon er for tiden kr 55,-. Varen anses levert til kjøper i det øyeblikk varen er innlevert på postkontor

Leveringstid:
Varer sendes ut på alle hverdager. Bestillinger som kommer inn før kl. 1400 sendes normalt ut samme dag. Dvs. at du normalt kan forvente å ha din
bestilling i postkassen 1-5 dager etter du har bestilt varen. Dersom forsendelsen er for stor for postkassen, kan det ta noe lengre tid før du har varen i og med at postkontoret må sende ut varsel om at forsendelsen er ankommet og er klar for henting på postkontoret.

Hvordan du handler hos oss:

1. Finn den eller de varer du ønsker og legg dem i handlekurven - gå deretter til kassen.
2. Inntast personlige opplysninger.
3. Kontroller at alle opplysningene er korrekte. Du kan legge inn tilleggskommentar i kommentarfeltet.
4. Godkjenn våre Kjøpsvilkår og bekreft bestilling.

Betaling:

Betaling skjer via bankkortbetaling ved bestilling.

Priser:
Prisene som oppgis for varene er inklusive mva. 

Angre på kjøp / retur:
Dersom du angrer på kjøpet av varen - gjelder angrefristloven med 14 dagers angrefrist fra du har mottatt varen. Dersom du velger å returnere en vare må forsegling være intakt. Dersom forsegling på varen er brutt vil du ikke kunne returnere varen. Du må selv dekke fraktomkostningene ved retur av varen. Om du ønsker å returnere en vare, kontakt oss via kontaktskjemaet. Hvis du angrer kjøpet så tilbakebetales naturligvis kjøpesummen ved en overførsel til bankkontoen din. Det skjer først etter at vi har mottatt varene og kontrollert at det lever opp til reglene for angrerett. Det er derfor viktig at vi får opplyst registreringsnummer og kontonummer. Du vil få en e-mail fra oss når vi har mottatt varen og vi betaler det skyldige beløp tilbake senest 8 dager etterfølgende. Det er ikke et krav, men ekspedisjonen går raskere hvis følgende informasjoner følger med i pakken - Vedlegg en kopi av ordrebekreftelse,
registreringsnummer og kontonummer for bankkontoen hvor beløpet skal innsettes, kopi av evt. korrespondanse med oss.

Reklamasjonsrett:
Som kunde har du i henhold til loven 24 måneders reklamasjonsrett. Det betyr at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbake eller avslag i prisen - avhengig av den konkrete situasjon. Dette betinger selvfølgelig at reklamasjon er berettiget, og at mangelen ikke er oppstått som følge av en feilaktig eller annen skadelig bruk av produktet.

Det skal reklameres innenfor rimelig tid etter at du oppdaget feilen/mangelen ved varen. Hvis det reklameres innenfor 2 måneder etter at mangelen er oppdaget vil reklamasjonen være i rett tid. Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returnering av varen når reklamasjonen er berettiget.

Når du vil reklamere så skal du kontakte oss før du sender oss noe i retur. Dermed kan vi vurdere om det er behov for at du sender varen i retur, eller om det er
nok at du sender oss et bilde av det defekte produktet.

Ved reklamasjon ber vi deg om å oppgi følgende:
* Grundig beskrivelse av feilen ved produktet
* Ditt ordrenr eller fakturanr.

Husk at varen alltid skal sendes tilbake i forsvarlig emballasje, og husk å spare kvitteringen for frakten så vi kan tilbakebetale omkostningene.

Personopplysninger:
For at du skal kunne inngå online avtale må følgende personlige opplysninger oppgis:

Navn, Adresse, E-post adresse, Telefonnummer.

Vi foretar registreringen av dine personopplysninger med det formål å levere varen til deg.
Personopplysningene registreres hos foretaket og oppbevares i 10 år (krav iht bokføringsloven §13 og §5), hvor de etterpå slettes.
Når det innsamles personopplysninger via vår webside, sikrer vi at det alltid skjer ved avgivelse av ditt samtykke, så du er nøyaktig informert om hvilke
opplysninger som innsamles og hvorfor.

Organisasjonsnummer:

929533119

Navn/foretaksnavn:

Rosaboble AS

Postadresse:

Ytterholtet 23
9310 SØRREISA




Epost-adresse: post(@)rosaboble.no

Epostadressen inneholder () av hensyn at den ikke skal kunne misbrukes i spam. Fjern disse når du ønsker å sende epost.